Dożywotnia gwarancja
Firma KOSS udziela Dożywotniej Gwarancji na swoje słuchawki. Urządzenia te będą naprawione lub wymienione w przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia elektrycznego lub mechanicznego podczas całego życia pierwszego użytkownika, bez względu na liczbę usterek reklamowanych w ramach dożywotniej gwarancji.
ważne informacje dla klientów!
1
Przed zakupem słuchawek marki KOSS zwróć uwagę na:
• Miejsce zakupu słuchawek! Na rynku jest dużo podróbek oraz produktów, które nie pochodzą z oficjalnej polskiej sieci dystrybucji. Kupując produkty oznaczone na opakowaniu zieloną naklejką “Dożywotnia gwarancja” lub zielonym logo „Dożywotnia gwarancja” w sprzedaży internetowej zyskujesz pewność, że są to oryginalne produkty firmy KOSS!

• Możliwość zarejestrowania produktu! Jako oficjalny dystrybutor oferujemy możliwość darmowej rejestracji produktu za pomocą unikatowego kodu. Na opakowaniu pod zieloną naklejką znajdziesz kod, który należy wpisać w formularzu dostępnym na stronie www.dozywotniagwarancja.pl. Po zarejestrowaniu produktu nie musisz posiadać już dowodu zakupu! W momencie zgłoszenia reklamacyjnego wystarczy okazać potwierdzenie rejestracji, które zostało przesłane na skrzynkę e-mail.
2
Kupując produkty od autoryzowanego sprzedawcy dodatkowo zyskujesz:
• Pewność o pochodzeniu i oryginalności produktu,
• Certyfikat „Dożywotniej gwarancji” oraz kartę gwarancyjną,
• Profesjonalną i szybką naprawę oraz pewność użycia wyłącznie oryginalnych części.
Szukaj produktów oznaczonych logo „Dożywotnia gwarancja” i specjalnym kodem rejestracyjnym. Z tym znakiem Twoje słuchawki będą służyły Ci przez całe życie