Dożywotnia gwarancja


Firma KOSS udziela Dożywotniej Gwarancji na swoje słuchawki. Urządzenia te będą naprawione lub wymienione w przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia elektrycznego lub mechanicznego podczas całego życia pierwszego użytkownika, bez względu na liczbę usterek reklamowanych w ramach dożywotniej gwarancji.

ważne informacje dla klientów!

1

Przed zakupem słuchawek marki KOSS zwróć uwagę na:

Miejsce zakupu słuchawek! Na rynku jest dużo podróbek oraz produktów, które nie pochodzą z oficjalnej polskiej sieci dystrybucji. Kupując produkty oznaczone na opakowaniu zieloną naklejką „Dożywotnia gwarancja” lub zielonym logo „Dożywotnia gwarancja” w sprzedaży internetowej zyskujesz pewność, że są to oryginalne produkty firmy KOSS!

Możliwość zarejestrowania produktu! Jako oficjalny dystrybutor oferujemy możliwość darmowej rejestracji produktu za pomocą unikatowego kodu. Na opakowaniu pod zieloną naklejką znajdziesz kod, który należy wpisać w formularzu dostępnym na stronie www.dozywotniagwarancja.pl. Po zarejestrowaniu produktu nie musisz posiadać już dowodu zakupu! W momencie zgłoszenia reklamacyjnego wystarczy okazać potwierdzenie rejestracji, które zostało przesłane na skrzynkę e-mail.

2

Kupując produkty od autoryzowanego sprzedawcy dodatkowo zyskujesz:

Pewność o pochodzeniu i oryginalności produktu,

Certyfikat „Dożywotniej gwarancji” oraz kartę gwarancyjną,

Profesjonalną i szybką naprawę oraz pewność użycia wyłącznie oryginalnych części.

Szukaj produktów oznaczonych logo „Dożywotnia gwarancja” i specjalnym kodem rejestracyjnym. Z tym znakiem Twoje słuchawki będą służyły Ci przez całe życie